Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо проблеми с турбо на 2.4JTD (136hp) - ретроспекция.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    здравейте колеги!преди 2 часа и мойто турбо се скапа,признаците бяха виене и пушене,по километраж 313 000км, от утре ще решавам въпроса, номер на турбина и модел и ремонт къде как съм го решил подробно ще напиша. ...
    Alfa 166 2.4JTD 136hp

    Comment


    • #62
      Много жалко колега, че и на теб ти се е случила тази "случка". Но все пак има шанс да ти я оправят и да минеш тънко. Успех и ще чакаме да споделиш какво е станало.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #63
        К`ъФ шанс бе колега - шанса е смяна на охлювчето, аз от 10 дни търся и нЕма никъде за шибаната .....
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #64
          Наистина ли няма? Много очудващо. Пробва ли в специализираните магазини за турбо компресори като Регал Турбо и т.н
          Last edited by Hassel; d.m.y г., 03:41.
          Under 400bhp makes baby jesus cry.
          (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Hassel Покажи съобщение
            Наистина ли няма? Много очудващо. Пробва ли в специализираните магазини за турбо компресори като Регал Турбо и т.н
            Аз съм питал няма! (поне в Пловдив)
            И аз съм със заминали 2 турбини от която втората минах 500-600км.,а колата я има от миналата година по коледа(2009).Решил съм да взимам чисто нова и тая седмица трябва да разбера цени.

            Comment


            • #66
              Не се подхлъзвайте колеги - питах в Италия тази турбина струва 600 Евро - тия наш`те юнаци леееко се поуливат с 1600-1700 лв. А някои морги пък искат 800 !!!
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #67
                Тези от Динекспрес са луди,дават ми цена за заводска рециклирана турбина 3000лв,а за нова 6000лв..Чакам оферта и от TNcar за цена,от евро07 цената е 2252.70лв на - TURBOS HOE(вносител ,дистрибутор нямам идея какво е,кой е - TURBOS HOET)
                Та идеята ми е ,че не искам да правя повече грешки (втора употреба,морги и т.н.) искам ново!Тъй като оригиналното турбо вече го нямам(затриха го от Динекспрес)и сложих торбо от156jtd 2.4 136к.с.,но се оказа ,че не е еднакво със старото и взеха охлюва от старото.Това на 156-цата е с различен наклон и е сочел към гредата под радиатора която е и сложили моя стария капак.
                В Динекспрес ми дават номера на турбината 46763887;71723546;71723545.Не искам да купя нова турбина и да се окаже ,че пак охлюва гледа към гредата,защото като гледам за 166 jtd 2.4 136к.с. излизат 2 номера 46763887 и 46763886 и от това много ме е страх да не ударя на камък с покупката на новото турбо.
                Нека колегите които се занимават с тези неща да кажат по нещичко,кое турбо да избера.


                Номер на рама: ZAR93600000049443
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 к.с
                Първа регистрация 22.06.2000

                Comment


                • #68
                  В моя стар епер излиза само този - 46763887

                  + тези двата номера, които са за ремонтирани турбокомпресори, ако се не лъжа.
                  71723546
                  71723548
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    В моя стар епер излиза само този - 46763887

                    + тези двата номера, които са за ремонтирани турбокомпресори, ако се не лъжа.
                    71723546
                    71723548
                    Значи не са ме подвели, че е 46763887

                    Comment


                    • #70
                      колеги моля за помощ защото и мойто турбо здаде днес, егати късмета.
                      Та за сега не знам какво да правя. Има доста тъпотии писани тука, но има и доста важна иформация.Като цяло нямам никакъв опит с тия работи.
                      колата върви горе долу както преди само дето турбото си се е скапало.
                      Към кого да се обърна за съвет и ремонт.
                      166 2.4 жтд 136 к.с. (мисля) 11.98 г.
                      Възможно е да има някакъв ремап.
                      Предварително благодаря!

                      Comment


                      • #71
                        Колеги, вариантите са два - или си купувате ново турбо оригиналното за 136 к.с или взимате едно 2256v от 140/150 к.с версията и си свиркате. Просто това в 136 к.с на тея километри му свършва животеца и дори и да си земете втора ръка гаранция пак ще го фърли, така че направете си ъпгрейдец към 2256- хем по-издържлива хем с по-голям дебит, хем по-евтино...
                        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                        Comment


                        • #72
                          Е как така върви както преди ама турбото е заминало??
                          Ако ти е заминало повече от 2000 об.мин. не може да вдигнеш.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                            Е как така върви както преди ама турбото е заминало??
                            Ако ти е заминало повече от 2000 об.мин. не може да вдигнеш.
                            Съгласен! На мойта като се скапа турбото, едно че соря да върви, второ че почна да изкарва облаци отзад и трето почна да вие здраво
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                            Comment


                            • #74
                              докато се въртеше турбото да после блокира и сега върви едва едва и с невероятни пушеци на масло.
                              Ще влиза в бокса.
                              Ако на някой му се намира турбина да свирка овреме.

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                                докато се въртеше турбото да после блокира и сега върви едва едва и с невероятни пушеци на масло.
                                Ще влиза в бокса.
                                Ако на някой му се намира турбина да свирка овреме.
                                Ти най-добре не я пали изобщо след като се е стигнало до там, за да не стане по-голяма беля. Относно рециклирането на турбото не ти го препоръчвам (лично мнение, не карам никой да го споделя). Търси или от някоя ударена 136к.с. или ново, но при ново цифрата е доста тлъста!
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                                Comment

                                Working...
                                X